Porażki marek - cz. 4 Zmęczenie marek

Porażki marek - cz. 4 Zmęczenie marek
 
Autor: Matt Haig
Oprawa: aaa
Ilość stron: 0
Format: 250x320 mm
Wydawnictwo: Audioclub.pl, Bellona
ISBN: 9788360339480
egzemplarz archiwalny
 
 
Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald's miały jutro zniknąć. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło. Często ambasadorami marek są stojący za nimi ludzie. Jeśli postępują niezgodnie z prawem lub zostaną przyłapani na braku odpowiedzialności, to szybko dochodzi do kryzysu. Taką wielką wpadką człowieka na skalę światową był skandal z firmami Enron i Arthur Andersen. Kryzys, a następnie upadek nie zostały spowodowane przez zły produkt, ale przez niegodziwość i korupcję ludzi ze szczytów władzy firm. W części 4 przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie. Czyta: Marcin Styczeń Realizacja nagrania: Wiesław Sałata Czas nagrania: 122'11 (2 płyty CD)
 

Napisz swoją recenzję