Porażki marek - cz. 3 Porażki public relations

Porażki marek - cz. 3 Porażki public relations
 
Autor: Matt Haig
Oprawa: aaa
Ilość stron: 0
Format: 250x320 mm
Wydawnictwo: Audioclub.pl, Bellona
ISBN: 9788360339473
egzemplarz archiwalny
 
 
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, takich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy "Porażki Public Relations" firm, które uważają, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. "Kryzys? Jaki kryzys?!" - mówią zazwyczaj. Każda marka w ciągu swojego istnienia przechodzi kryzys. Jeśli jest to marka znana, to można się spodziewać, że trafi na pierwsze strony gazet. Kryzys wcale nie musi zniszczyć marki, jeśli firma działa z wyczuciem i w sposób odpowiedzialny. Znaleziona w butelce Pepsi-Coli strzykawka nie spowodowała sytuacji kryzysowej. Zespół prasowy koncernu przekazał mediom komunikat o całym incydencie i firma dołożyła starań, aby dokładną informację przekazać całej sieci sprzedaży, by tą drogą dotarła ona do klientów. Przedstawiamy przykłady firm, które zamiast gasić pożary, swoimi metodami PR raczej je rozniecają. Ta lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera. Czyta: Marcin Styczeń Realizacja nagrania: Wiesław Sałata Czas nagrania: 111'17 (2 płyty CD)
 

Napisz swoją recenzję