Regulamin Księgarnii

Obowiązuje od 2014.12.22
Sklep internetowy Bellona SA działający pod adresem http://ksiegarnia.bellona.pl/ prowadzony przez Bellona SA, Bellona S.A. z siedzibą w Warszawie, ul Bema 87, 01-233 Warszawa, NIP 527-20-18-100, REGON 012732768, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego - Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000285707, kapitał zakładowy w wysokości 2 612 400,00 zł wpłacony w całości. NIP 527-20-18-100, Regon 012732768
e-mail: biuro@bellona.pl, tel. (22) 45 70 402

Definicje:

Księgarnia - prowadzony przez spółkę Bellonę S.A. sklep internetowy działający pod adresem: http://ksiegarnia.bellona.pl/ oraz Księgarnia Historyczno-Wojskowa mieszcząca się w budynku przy ul. Plac Europejski 3, 00-844 Warszawa, tel. (22) 45 70 302, 45 70 306, 45 70 418, handel@bellona.pl (dawniej ul. Grzybowska 77, 00-844 Warszawa)
Towar - produkty będą w ofercie Księgarni
Klient - osoba fizyczna lub klient instytucjonalny (firma lub jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną);
Konsument - Klient będący osobą fizyczną zgodnie z art. 221 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu cywilnego
Konto Klienta - baza zawierająca dane Klienta służące do realizacji składanych zamówień, konto zawiera historię zamówień;
Przelewy - płatność wykonywana przez Klienta w banku poprzez konto internetowe lub stacjonarne lub na poczcie;
Pliki elektroniczne - e-booki (PDF lub EPUB), audiobooki (mp3) i inne produkty oferowane do sprzedaży w formie pliku do odczytania na odpowiednim urządzeniu elektronicznym;
Publikacje elektroniczne - pliki (zbiory danych) będące postacią cyfrową (m.in. w formacie EPUB, PDF, MOBI, MP3) utworów w rozumieniu przepisów ustawy o prawach autorskich, w szczególności utworów literackich, publicystycznych, naukowych, kartograficznych i innych, dystrybuowane poprzez Internet.

I. Sprzedaż. Realizacja zamówień.
1. Księgarnia prowadzi sprzedaż towarów i usług za pośrednictwem Internetu oraz w Księgarni Historyczno-Wojskowej mieszcząca się w budynku przy ul. Plac Europejski 3, 00-844 Warszawa, (dawniej ul. Grzybowska 77, 00-844 Warszawa).
2. Zamówienia są przyjmowane przez strony w każdy dzień tygodnia przez całą dobę.
3. W celu dokonania zakupów w Księgarni internetowej niezbędne jest wypełnienie formularza lub poprzez posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej. Klienci chcący założyć konto powinni wypełnić formularz zawarty na stornie:
https://ksiegarnia.bellona.pl/?c=nowe-konto
4. Klientem Księgarni może być osoba fizyczna oraz klient instytucjonalny tj. firma lub inny podmiot posiadający osobowość prawną.
5. Przesłane przez Klienta zamówienie jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży zamawianych towarów lub usług z Księgarnią.
6. Po złożonym przez Klienta zamówieniu Księgarnia wysyła potwierdzenie przyjęcia zamówienia na adres e-maila podany Klienta w formularzu.
7. W celu złożenia zamówienia Klient wybiera dane produkty określa sposób płatności, dostawy oraz adres niezbędny do wystawienia faktury.
8. W przypadku niedostępności zamówionych towarów (co jest równoznaczne z brakiem możliwości realizacji zamówienia przez Księgarnie) Księgarnia zawiadomi o tym fakcie Klienta.
9. W przypadku braku możliwości realizacji lub w przypadku opóźnienia realizacji zamówień Klient zostanie o tym poinformowany. Jeżeli jednak będzie sytuacja braku możliwości realizacji Księgarnia zwróci wpłacone pieniądze zgodnie z niniejszym regulaminem
10. Do sprzedaży promocyjnej przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania zapasów promocyjnych.
11. Realizacja zamówień może nastąpić, według wyboru Klienta: tj. za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej, In Post lub odbiór w Księgarni
https://ksiegarnia.bellona.pl/?c=kontakt
12. W przypadku wyboru dostarczenia przesyłki za pośrednictwem In Post konieczne jest dokonanie płatności przelewem lub za pośrednictwem serwisu e-card oraz podanie numeru telefonu i danych do korespondencji (wymóg InPost).
13. W przypadku gdy paczka z zamówieniem przekroczy największy gabaryt In Post księgarnia zastrzega sobie prawo do zmiany rodzaju przesyłki na przesyłkę kurierską (zostanie ona dostarczona bez dodatkowych opłat).
14. Oferta promocyjna na przesyłkę wynosi:
a. po przekroczeniu kwoty zamówienia 50 zł przesyłka tylko 5 zł za pośrednictwem InPost
b. po przekroczeniu kwoty zamówienia 100 zł przesyłka gratis za pośrednictwem In Post, Poczta Polska
c. po przekroczeniu kwoty zamówienia 120 zł przesyłka gratis za pośrednictwem kuriera.
15. Oferta promocyjna dotycząca przesyłki dotyczy zamówień opłaconych elektronicznie w przypadku przesyłki za pobraniem doliczona jest kwota 4 zł.
15. Do krajów Unii Europejskiej jak i poza Unię Europejską zamówienie może być dostarczone tylko przez Pocztę Polską lub firmę kurierską według stawek podanych w Sklepie
16. W przypadku widocznych uszkodzeń opakowania przesyłka powinna być sprawdzona w obecności kuriera lub pracownika poczty (podczas odbioru) i sporządzony stosowny protokół szkody co ułatwi rozpatrzenie reklamacji.

II. Sprzedaż plików elektronicznych.
1. Składanie zamówienia.
Klient może zamówić produkty przez dwadzieścia cztery godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej http://ksiegarnia.bellona.pl.
Do złożenia zamówienia konieczne jest:
- ZAREJESTROWAĆ się i zalogować w księgarni internetowej http://ksiegarnia.bellona.pl/
- WYBRAĆ produkt - y i dodać go do KOSZYKA
- REALIZACJA ZAMÓWIENIA należy przejść do KOSZYKA gdzie jest lista wybranych przez nas pozycji, akceptujemy jego zawartość klikamy DO KASY.
Następnie sprawdzany poprawność danych do zamówienia klikamy DALEJ.
Kolejnie akceptujemy formę płatności i przesyłki klikamy DALEJ.
Następnie akceptujemy podsumowanie naszego koszyka i przesyłki klikamy KUPUJĘ.
Na koniec klikamy w link Płacę za pośrednictwem eCard, który przenosi nas do strony przelewu elektronicznego.
Po wykonaniu płatności należy wrócić na stronę http://ksiegarnia.bellona.pl. zalogować się i przejść do zakładki KONTO gdzie wybierany Moje ebooki po zarejestrowaniu płatność pojawią się tytuły do pobrania.

2. Warunki techniczne niezbędne do korzystania z publikacji elektronicznych zakupionych w ksiegarnia.bellona.pl
UWAGA! Przed zakupem książki elektronicznej lub audiobooka w sklepie ksiegarnia.bellona.pl Klient powinien sprawdzić, czy urządzenia elektroniczne, na których chce otworzyć plik obsługują dany format w jakim jest ona zapisana. Firma nie gwarantuje, że zakupiona w księgarni ebook lub audiobook otworzy się na każdym urządzeniu elektronicznym konieczne jest odpowiednie oprogramowanie, które jest w stanie otworzyć dany plik.
Przed zakupem książki, Klient powinien zapoznać się z warunkami licencji, w której określona jest:
- możliwość lub brak możliwości drukowania,
- możliwość lub brak możliwości kopiowania tekstu.
Warunki licencji umieszczone są w opisie książki na stronach ksiegarnia.bellona.pl

3. Metody płatności.
Płatności odbywają się za pośrednictwem firmy eCard.
Klient dokonuje zapłaty za zamówione produkty w następujący sposób:
- kartą kredytową;
- przelewem online (ePrzelewy)
ksiegarnia.bellona.pl potwierdzi przyjęcie zamówienia wysyłając na wskazany podczas rejestracji adres e-mail, Potwierdzenie przyjęcia zamówienia.

4. Odstąpienie od umowy, rezygnacja z zamówienia
Ze względu na charakter sprzedawanych publikacji elektronicznych, klient nie ma możliwości odstąpienia od umowy, rezygnacji z zamówienia lub zwrotu po dokonaniu płatności za produkt. Klient przed zakupem publikacji w wersji elektronicznej, powinien upewnić się, czy urządzenie, na którym zamierza ją odtwarzać, obsługuje format, w jakim jest ona zapisana.

III. Dane osobowe.
1. Składając zamówienie w Księgarni, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Bellona SA oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Księgarnie. W przypadku podania niepoprawnych danych Klient ponosi odpowiedzialność.
2. W przypadku wyrażenia przez Klienta zgody na przetwarzanie danych w celu marketingowym będą one wykorzystane do informowania o nowych promocjach, produktach dostępnych w Księgarni oraz produktach wydanych przez Bellona SA
3. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.). Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych.

IV. Ceny towarów.
1. Wszystkie ceny towarów zamieszczone w Księgarni i są podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT,
2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
3. Sklep zastrzega sobie prawo do przeprowadzania akcji promocyjnych. Promocją nie będą objęte zamówienie złożone przed wejściem w życie promocji.
4. Promocje organizowane przez Księgarnie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.
5. Koszty dostawy zostaną uwzględnione "w koszyku" tj. na etapie składania zamówienia. Koszty dostawy dostępne jest na stronach Pomocy w sekcji Koszty przesyłki
https://ksiegarnia.bellona.pl/?c=pomoc&limit=0&sort=ad

V. Płatności.
1. W księgarni, na terytorium Polski. są możliwe formy płatności za zamówione towary w formule płatność przy odbiorze oraz przelew bankowy, przelew elektroniczny, karta płatnicza. W przypadku przelewu elektronicznego realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Księgarnia potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności.
2. Zamówienia z dostawą poza terytorium Polski mogą być opłacone wyłącznie kartą płatniczą lub poprzez przelew elektronicznym. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Księgarnia potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności.
3. W przypadku wybranych towarów Księgarnia zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form płatności za zamówienie.

VI. Reklamacje.
1. Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora).
2. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z zamówieniem Klientowi może złożyć reklamacje. W takim przypadku powinien skontaktować się ze sklepem (wysłać reklamację na adres e-mail handel@bellona.pl) i odesłać towar przesyłką pocztową ekonomiczną na adres Księgarni:
Bellona SA Księgarnia Historyczno-Wojskowa
Pl. Europejski 3 (dawnej ul. Grzybowska 77)
00-844 Warszawa
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji.
3. Księgarnia, niezwłocznie jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.
4. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy.
5. W przypadku kiedy nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru) Księgarnie zwróci Klientowi równowartość ceny towaru.
6. Koszty (liczone za paczkę ekonomiczną niezależnie od sposobu przesłania przez Klienta) związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Księgarnia zgodnie z niniejszym regulaminem zwraca po rozpatrzeniu reklamacji.

VII. Zwrot. Odstąpienie od umowy.
1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient będący Konsumentem, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia.
2. Zwracane towary muszą być kompletne w stanie nie pogorszonym tj. w stanie nie posiadającym śladów użytkowania wraz z dokumentem potwierdzającym zakup w Księgarni.
3. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o zwrocie (wzór oświadczenia na odwrocie faktury) na adres:
Bellona SA Księgarnia Historyczno-Wojskowa
Pl. Europejski 3 (dawnej ul. Grzybowska 77)
00-844 Warszawa
4. Księgarnia dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu.

VIII. Zwrot należności Klientom
1. W sytuacji, kiedy zaistnieje sytuacja zwrotu wpłaconej przez Klienta należności nastąpi ona do 14 dni od momentu stosownego poinformowania Księgarnię.
2. Zwrot nastąpi na rachunek bankowy Klienta wyłącznie na podstawie jego dyspozycji. Dyspozycja przekazywana jest do Księgarni za pośrednictwem poczty elektronicznej przez wysłanie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy, który jest zawarty w VII. Zwrot. Odstąpienie od umowy, pkt 1
3. Księgarnia zastrzega sobie prawo do zweryfikowania tożsamości Klienta składającego polecenie zwrotu w przypadku powzięcia wątpliwości, co do tożsamości Klienta.
4. Księgarnia nie ponosi odpowiedzialności za nie dokonanie zwrotu należności lub opóźnienie terminu zwrotu, jeżeli Klient, pomimo wezwania przesłanego na jego adres mailowy, nie wskaże numeru konta bankowego, na które ma nastąpić wpłata lub gdy nie przekaże wszystkich poprawnych danych koniecznych do dokonania wpłaty

IX. Postanowienia końcowe.
1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 22 grudnia 2014 roku.
2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Bellona S.A.
3. Towary prezentowane w Księgarni nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Informacja o towarach zamieszczona na stronach Księgarni nie oznacza, że towary są dostępne w magazynie Księgarni lub u jego dostawców.
4. Księgarnia nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia czy błędy powstałe w wyniku pracy administratorów świadczących klientom usługi dostępu do Internetu czy administrowanie kont pocztowych.
5. Księgarnie nie ponosi odpowiedzialności za błędy w zamówieniach, które powstały w wyniku przekazania przez Klientów błędnych danych. Księgarnia wykorzystuje pliki cookies do obserwacji sposobów użytkowania.
6. Ewentualne spory pomiędzy Klientem czy Konsumentem a Księgarnią, zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.)
7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
8. Księgarnia zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu jednak w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty udostępnienia ich na stronie. Zamówienia wcześniej złożone będą realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
Zapraszamy do korzystania ze stron Pomocy, gdzie przybliżone są informacje o sposobi zamawiania w Księgarni
http://ksiegarnia.bellona.pl/?c=pomoc&limit=0&sort=ad
 

Klub Książki Historycznej

Regulamin programu  KLUBU KSIĄŻKI HISTORYCZNEJ

§I.
1. Organizatorem programu KLUBU KSIĄŻKI HISTORYCZNEJ, zwanego dalej "Klubem", jest Bellona SA. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Bema 87 (01-233), NIP:527-20-18-100, wpisana do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sad Rejonowy dla Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem KRS 0000285707, zwany dalej "Organizatorem". 
2. Niniejszy Regulamin stanowi podstawię działania Klubu oraz określa prawa i obowiązki Uczestnika  Klubu, zwanego w dalszej części "Uczestnikiem". 
3. Treść Regulaminu oraz każda zmiana  Regulaminu  jest udostępniana w siedzibie Organizatora programu oraz na stronie internetowej: www.ksiegarnia.bellona.pl.

§II. Postanowienia ogólne
1. Klub stanowi program przeznaczony dla Klientów Księgarni Internetowej Bellony. 
2. Administratorem danych osobowych zawartych w bazach danych osobowych Klubu jest Bellona SA. z siedzibą w Warszawie (01-233) przy ul. Bema 87.

§III. Warunki członkostwa w Klubie
1. Uczestnik bierze udział w programie osobiście, a jego członkostwo nie podlega przeniesieniu na inną osobę. Prawa wynikające z uczestnictwa w Klubie nie mogą być sprzedawane, przenoszone na innego Uczestnika ani w inny sposób zbywane na rzecz osób trzecich.
2. Warunkiem przystąpienia do Klubu jest zakup co najmniej jednego produktu Księgarni Internetowej Bellony, bez względu na jego wartość, oraz wypełnienie w sposób kompletny i zgodny z prawdą formularza zgłoszeniowego za pomocą rejestracji on-line.
3. Rejestracja on-line na stronie www.ksiegarnia.bellona.pl: Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego wszystkich salonie Bellony uczestnik otrzymuje na podany przez siebie adres wszystkich-mailowy link aktywacyjny. Po uzupełnieniu wszystkich danych na stronie internetowej Uczestnik otrzymuje stały rabat w wysokości 5%.
4. Uczestnictwo w programie jest całkowicie dobrowolne. Uczestnik może w każdym czasie zrezygnować z uczestnictwa w Klubie na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz zażądać usunięcia swoich danych osobowych i zaprzestania ich przetwarzania przez Organizatora. 
5. Uczestnikowi  mogą przysługiwać tylko pojedyncze uprawnienia członkowskie. 
6. Do uczestnictwa w programie Klubu uprawnione są osoby fizyczne, które są pełnoletnie w rozumieniu polskiego prawa, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.

§ IV. Uprawnienia Uczestnika
1. Wraz z zarejestrowaniem się w Klubie Uczestnik uzyskuje prawo do korzystania ze wszystkich elementów Klubu, w szczególności:
- korzystania ze stałego rabatu w wysokości 5% od cen z Księgarni Internetowej Bellony,
- korzystania ze specjalnych ofert dla Uczestników Klubu,
- korzystania z dodatkowych 5% rabatu na Nowości z oferty Wydawnictwa Bellona dostępne w programie Klubu Książki Historycznej (oferta dostępna do 31 lipca 2015 roku)
- korzystania z dodatkowych 15% rabatu na książki z oferty Wydawnictwa Bellona dostępne w programie Klubu Książki Historycznej (oferta dostępna do 31 lipca 2015 roku).
2. Warunkiem koniecznym do korzystania z uprawnień przysługujących Uczestnikowi na podstawie niniejszego Regulaminu jest rejestracja w klubie i posiadanie konta użytkownika.
3. Warunkiem koniecznym do korzystania z ofert specjalnych przysługujących Uczestnikowi na podstawie niniejszego Regulaminu jest wpisanie danych osobowych Uczestnika do bazy danych Klubu.
4. Uczestnik ma prawo w każdej chwili zrezygnować z uczestnictwa w programie po uprzednim 
e- mailowym powiadomieniu Organizatora na adres marketing@bellona.pl

§ V. Członkostwo
1. Członkostwo rozpoczyna się z chwilą otrzymania przez Uczestnika e-maila potwierdzającego uczestnictwo
2. Uczestnictwo w klubie jest bezterminowe, o ile Uczestnik dokonuje regularnych zakupów.
3. Po upływie 3 lat od momentu ostatniego zakupu uczestnictwo w Klubie wygasa, a konto ulega dezaktywacji. 
4. Warunkiem ponownej aktywacji konta Uczestnika jest dokonanie zakupu określonego w pkt. III.2 Regulaminu. 

§ VI. System rabatowy
1. Uczestnik jest uprawniony do korzystania z rabatu patrz § IV. p. 1.
3. Bellona zastrzega sobie prawo do przyznawania dodatkowych rabatów okolicznościowych.
4. Bellona zastrzega sobie prawo do przyznawania wybranym Klubowiczom kodów rabatowych uprawniających do całkowitej lub częściowej "zapłaty za produkt" przy użyciu kodu.
5. Kod rabatowy Klubu Książki Historycznej uprawnia jego posiadacza do zapłaty wyłącznie za towary oferowane przez Organizatora w ramach Księgarni Internetowej Bellony. Bon towarowy Klubu Książki Historycznej nie stanowi papieru wartościowego: "zaplata za towar" przy użyciu kodu Klubu Książki Historycznej rozumiana jest w niniejszym Regulaminie jako udzielenie przez Organizatora Uczestnikowi nabywającemu towar rabatu w wysokości wartości nominalnej kodu rabatowego Klubu Książki Historycznej.
6. Kody Rabatowe nie uprawniają do zapłaty za towary o obniżonej cenie w stosunku do podstawowego rabatu udzielanego Uczestnikom Klubu Książki Historycznej.
7. Kod rabatowy nie podlega wymianie na gotówkę. Uczestnik, realizując przesłany mu Kod Rabatowy Klubu Książki Historycznej, zobowiązany jest do zapłaty różnicy pomiędzy ceną towaru a wysokością udzielonego  rabatu (wartością kodu rabatowego Klubu Książki Historycznej).
8. Ważność Kodów Rabatowych jest ograniczona czasowo. W przypadku niewykorzystania ich w wyznaczonym terminie kody trącą automatycznie ważność i nie mogą być zrealizowane. Utrata ważności Kodów Rabatowych nie uprawnia do uzyskania jakichkolwiek innych świadczeń pieniężnych, w tym wypłaty gotówki. 
9. Z chwilą wydania Uczestnikowi Kodu Rabatowego przechodzi na niego całkowite ryzyko utraty, zagubienia, zniszczenia albo uszkodzenia tego bonu. Uczestnikowi nie zostanie wydany duplikat kodu.
10. Kodów Rabatowych Klubu Książki Historycznej nie można łączyć z innymi akcjami promocyjnymi. W szczególności oznacza to, iż Kod Rabatowy Klubu Książki Historycznej nie może być wykorzystany do zapłaty za produkt oferowany w ramach jakiejkolwiek akcji promocyjnej lub specjalnej oferty. 
11. Kodów Rabatowych Klubu Książki Historycznej nie można kumulować, tzn. nie można zapłacić za towar w ramach jednego zakupu (jednej transakcji) jednocześnie dwoma lub większą ilością Kodów. Jeden Kod Rabatowy oznacza jeden zakup (jedną transakcję), przy czym w ramach jednego zakupu możliwe jest nabycie dwóch lub więcej produktów. W takiej sytuacji rabat przyporządkowywany jest do każdego z nabywanych towarów, proporcjonalnie do ich ceny.
12. Towar niewadliwy, nabyty przy zakupie, w ramach, którego zapłata za towar nastąpiła Kodem Rabatowym Klubu Książki Historycznej, nie podlega zwrotowi/wymianie. Towar wadliwy podlega reklamacjom na zasadach ogólnych. 
13. Uczestnikowi przysługuje prawo do zgłoszenia reklamacji poprzez wypełnienie i podpisanie odpowiedniego formularza reklamacyjnego (dostępny do pobrania na stronie www.ksiegarnia.bellona.pl) i przesłanie go na adres księgarni: Księgarnia Historyczno-Wojskowa Bellona SA. Plac Europejski 3 (dawniej ul. Grzybowska 77), 00-844 Warszawa wraz z uszkodzonym produktem.
14. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania wypełnionego i podpisanego formularza wraz z uszkodzonym produktem.

§ VII. Dane członkowskie, ochrona danych i prywatność Uczestnika Klubu.
1. Wszelkie dane dotyczące członkostwa oraz informacje przedstawione przez Uczestnika  traktowane będą przez Organizatora w sposób zgodny z zasadami zawartymi w niniejszym Regulaminie oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi. 
2.Wypełniając i przekazując formularz zgłoszeniowy Uczestnik: 
   - wyraża zgodę na uczestnictwo w programie Klubu Książki Historycznej,
   - akceptuje wszystkie postanowienia niniejszego Regulaminu,
   - potwierdza autentyczność zawartych w formularzu zgłoszeniowym danych. 
3. Wypełniając i przekazując formularz zgłoszeniowy, Uczestnik wyraża także zgodę na gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu zgłoszeniowym przez Organizatora, firmy powiązane z nim kapitałowo oraz współpracujące przy organizacji programu Klubu Książki Historycznej. Dane osobowe będą przetwarzane w celach reklamowych i marketingowych. Uczestnik wyraża jednocześnie zgodę na otrzymywanie ofert handlowych oraz korespondencji drogą elektroniczną (na adres poczty elektronicznej lub sms-em). Dane osobowe Uczestnika są chronione zgodnie Ustawą o ochronie danych osobowych i z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204). 
4. Przekazanie danych osobowych jest warunkiem uczestnictwa w programie Klubu Książki Historycznej.
5. Każdy Uczestnik ma możliwość wglądu i aktualizacji danych osobowych dotyczących jej/jego osoby, a także prawo do usunięcia danych w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Klubie. 

§ VIII. Inne postanowienia
1. Nieważność któregokolwiek z postanowień nie wyklucza stosowania pozostałych postanowieni. W miejsce nieważnego postanowienia stosowany będzie ważny przepis, którego znaczenie jest najbliższe celom i efektom funkcjonowania niniejszych postanowień Regulaminu. 
2. Niniejsze postanowienia Regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają ustawowych praw Uczestnika. 

§ IX. Zmiany regulaminu
1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 14.05.2015 roku
2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany warunków niniejszego Regulaminu w szczególnie uzasadnionych wypadkach, m.in.: 
   - w celu dostosowania ich do powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
   - w celu wyeliminowania ewentualnych postanowieni, mogących naruszać interesy Uczestnika,
   - w związku z rozszerzeniem oferty programu Klubu Książki Historycznej,
   - w związku z istotna zmiana profilu działalności gospodarczej Organizatora. 
3. Treść zmienionego Regulaminu zostanie ogłoszona na stronie internetowej: www.ksiegarnia.bellona pl  oraz  jest udostępniana w siedzibie  Organizatora. 
4. Każda zmiana  obowiązywać biedzie nie wcześniej niz. po upływie 14 dni kalendarzowych od dnia jej umieszczenia na  wskazanej stronie internetowej. 
5. W razie, gdy Uczestnik nie zaakceptuje treści nowego/zmienionego Regulaminu,  obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Organizatora w ciągu 14 dni od daty ogłoszenia Regulaminu.
 

regulamin promocji

Regulamin promocji procentowej

Regulamin promocji - książki w pakietach

Regulamin promocji wysyłka
 

Regulamin promocji

Regulamin Promocji ”Wysyłka Gratis”

§1.

Postanowienia ogólne
1.Organizatorem Promocji jest sklep internetowy ksiegarnia.bellona.pl (dalej: KSIĘGARNIA) z siedzibą przy Placu Europejskim 3, 00-844 Warszawa.
2.Promocja obowiązuje od 24 listopada 2016 do 27 listopada 2017 roku na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
3.Regulamin promocji pod nazwą "wysyłka gratis" umieszczony jest na stronie http://ksiegarnia.bellona.pl/
4.W sprawach nieuregulowanych Regulaminem, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

§2.
Warunki uczestnictwa
1.Promocja polega na dostarczaniu zakupów za pomocą przesyłki paczkami za pośrednictwem Poczty Polskiej, Kurierem lub za pośrednictwem Paczkomatów zrealizowanych w KSIĘGARNI http://ksiegarnia.bellona.pl/ bez ponoszenia przez klienta kosztów dostawy, po dokonaniu zakupów książek Bellony S.A.
2.W przypadku zwrotów/wymiany towarów klient pokrywa dodatkowe koszty dostawy.
3.Aby wziąć udział w Promocji należy dokonać zakupów książek Bellony S.A. w KSIĘGARNI http://ksiegarnia.bellona.pl/
4.Przystąpienie do Promocji jest równoznaczne z akceptacją przez uczestnika niniejszego Regulaminu w całości oraz zobowiązaniem do jego przestrzegania.

§ 3.
Postępowanie reklamacyjne
1.Reklamacje dotyczące spraw związanych z Promocją należy składać na piśmie wraz z uzasadnieniem do Organizatora na adres siedziby Organizatora podany w § 1. ust. 1 Regulaminu z dopiskiem "wysyłka gratis", w terminie 14 (czternastu) dni od wystąpienia zdarzenia będącego powodem składania reklamacji bądź też mailowo na adres ksiegarnia@bellona.pl
2.Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator w terminie 14 (czternastu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres wskazany w piśmie zawierającym reklamację.


Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 24.11.2016 rok
 

O księgarni

Księgarnia internetowa http://ksiegarnia.bellona.pl/ stanowi drugi po Księgarni Historyczno -Wojskowej mieszczącej się przy ul. Placu Europejskim 3, w Warszawie (00-844), punkt sprzedaży bezpośredniej książek prowadzonej przez Wydawnictwo Bellona. W ofercie sklepu znajdują się przede wszystkim książki, czasopisma, kalendarze, ebooki i audiobooki ukazujące nakładem Wydawnictwa Bellona oraz pozycje z innych oficyn wydawniczych o tematyce historycznej i militarnej.

Kontakt:
e-mali: ksiegarnia@bellona.pl, handel@bellona.pl
tel. (22) 45 70 302, 45 70 306, 45 70 418
 

Newsletter

W związku z prowadzeniem działalności handlowej oraz promocyjnej księgarnia internetowa http://ksiegarnia.bellona.pl/ zbiera deklaracje chęci otrzymywania korespondencji w wersji elektronicznej (e-mail) informującej o akcjach promocyjnych jak i przedsięwzięciach Bellona SA.
Działalność ta jest prowadzona na poniższych zasadach:

W związku z ustawą z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144 poz. 1204), w celu przesyłania informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej wymagana jest zgoda odbiorcy. Wpisanie adresu poczty elektronicznej w dziale Newsletter w rubryce e-mail i zaznaczenie pól ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowych Bellona SA na wymieniony adres poczty elektronicznej oraz na przetwarzanie tego adresu w naszej bazie danych na zasadach określonych w przepisach ww. ustawy. Jednocześnie Bellona SA zapewnia, że nie będzie nadużywał tej formy kontaktu i Państwa adres nie zostanie przez nas nikomu udostępniony.

Gwarantujemy, że wysyłane drogą elektroniczną wiadomości będą miały minimalną objętość.

Osoby chcące zrezygnować z otrzymywania newslettera powinny kliknąć przycisk "tutaj", znajdujący się na dole każdego maila przesyłanego przez ksiegarnia.bellona.pl.

tekst na dole newslettera wygląda tak:

Jeśli nie chcesz więcej dostawać od nas informacji o nowościach, promocjach itp. na swój adres email, kliknij "tutaj"



 

Zwroty

W przypadku dokonania zwrotu należy każdorazowo ustalić formę zwrotu należności z Działem Obsługi Klienta
tel. (22) 45 70 306, (22) 45 70 302, (22) 45 70 418, fax (22) 652 27 01
e-mail: handel@bellona.pl

Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia, w którym Klient odstąpił od umowy.

Zwracając towar (odstępując od umowy kupna) Klient może skorzystać z formularza przygotowanego przez ksiegarnia.bellona.pl lub formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta.
Formularz powinien być podpisany i dostarczony wraz z zamówieniem na adres:

Dział Realizacji Zamówień
Księgarnia Historyczno-Wojskowa Bellona SA
Plac Europejski 3 (dawniej ul. Grzybowska 77)
00-844 Warszawa
z dopiskiem: "zwrot"

Pobierz formularz



Prosimy o dostarczenie wraz ze zwracanym towarem dokumentów zakupu co ułatwi nam procedurę zwrotu płatności.

Gwarantujemy zwrot wypłaconej kwoty w wysokości wartości zamówionych towarów.

Zwrot książek elektronicznych w postaci ebooków jest możliwy w ciągu 14 dni od daty zakupu w przypadku ich niedobrania z Wirtualnej Półki na koncie klienta.

Klient jest zobowiązany do zwrotu towaru najtańszą dostępną dla niego formą przesyłki. Jeżeli Klient wybrał sposób zwrotu (dostarczenia) towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego kosztów, przekraczających koszty zwykłego sposobu dostarczenia.
 

Koszyk

Klikając na koszyk zamieszczony przy każdym produkcie zamawiamy poszczególne tytuły. Zawartość koszyka można skontrolować, będąc w dowolnym miejscu sklepu. Wystarczy kliknąć na link TWÓJ KOSZYK zamieszczony w prawym górnym rogu księgarni, aby uzyskać informacje ile i jakie książki zostały zamówione.
Aby zmienić ilość zamówionych publikacji należy wpisać w rubrykę okreśolną cyfrę i zaakceptować przyciskiem ZMIEŃ ILOŚĆ. Suma zamówienia automatycznie sama się wylicza. Używając przycisku USUŃ POZYCJĘ możemy usunąć wcześniej wybrany tytuł. W celu kontynuowania zakupów użyj przycisku KUPUJ DALEJ, natomiast w celu dokonania zakupu użyj przycisku DO KASY.

Aby ułatwić zakupy w naszej księgarni internetowej, wprowadziliśmy funkcjonalność zapamiętywania pozycji włożonych do koszyka.
Jeżeli wizyta nie zakończyła się zamówieniem pozycji, stan koszyka zostanie zapamiętany i będzie widoczny przy następnej wizycie.
Włożenie książek do koszyka nie jest nie jest zobowiązaniem do ich zakupu. W każdym momencie można usunąć z koszyka wybrane pozycje.
 

Formy płatności

W naszej księgarni internetowej można dokonać płatności za pomocą karty kredytowej, przelewu lub za zaliczeniem pocztowym.

Przelewu można dokonać z dowolnego banku wybierając w sposobie płatności opcję Przelew z dowolnego banku.

W przypadku, gdy klient:
- zrobi zakupy za kwotę ponad 300 PLN,
- wybierze płatność za pośrednictwem eCard,
- na stronie eCard wybierze płatność kartą kredytową,
- okaże się, że jego karta kredytowa jest wydana przez Citi/Handlowy wtedy system eCard zaproponuje klientowi rozłożenie płatności na raty.

 

Płatność kartą

Płatności kartą obsługuje firma eCard
ul. Arkońska 11, Gdańsk 80-387
   



Jakie rodzaje kart płatniczych można wykorzystywać w zakupach internetowych?
Obecnie najpopularniejszymi kartami są karty tzw. wypukłe, inaczej embosowane (czyli posiadające wytłoczony numer karty), sygnowane znakiem organizacji płatniczych Visa International lub Europay/MasterCardInternational. Rodzaj kart płatniczych jakie można używać w Internecie zależy wyłącznie od banków, które dane karty wystawiają.

Czy karty płatnicze typu Visa Electron lub Maestro mogą być używane w Internecie?
Nie. Niestety banki rzadko zezwalają na zakupy internetowe posiadaczom kart płaskich (czyli posiadających nadrukowany numer karty), np. Visa Electron lub Maestro - zależy to tylko od baku-wydawcy karty. W Polsce z zakupów internetowych przy wykorzystaniu kart płaskich mogą cieszyć się np. posiadacze karty Visa Electron banku Inteligo. O możliwość płacenia w Internecie kartą płaską pytaj w swoim banku.

Czym są karty wirtualne?
Karty wirtualne są odpowiednikami zwykłych kart płatniczych i służą do zakupów w Internecie. Mogą one przyjąć postać zwykłej karty plastikowej (ale bez paska magnetycznego i hologramu organizacji płatniczej) albo wydruku komputerowego. W połączeniu z płatnościami autoryzowanymi przez centrum autoryzacyjne eCardu, zakupy takimi kartami stają się stuprocentowo bezpieczne.

Czy w trakcie robienia zakupów w Internecie ktoś może poznać dane mojej karty?
Nie. Ponieważ po pierwsze jeśli korzystasz ze sklepów z systemem autoryzacji karte Card to dane o Twojej karcie nie trafiają do sklepu. Dane te podajesz bezpośrednio w formularzu znajdującym się na serwerze eCardu. Po drugie połączenie internetowe pomiędzy Tobą a eCardem jest zawsze zabezpieczone protokołem szyfrującym SSL.

Czy informacje o mojej karcie są gdzieś przechowywane?
Nie. Jeśli chcesz płacić kartą w sklepach internetowych, wybierz takie, które korzystają z usług autoryzacji i rozliczenia transakcji centrów autoryzacyjnych eCard. W takim przypadku dane o Twojej karcie NIGDY nie trafiają do obsługi sklepu internetowego lub do systemu informatycznego sklepu. Podane przez Ciebie na zabezpieczonym formularzu dane są przekazywane bezpośrednio do systemu bankowego, gdzie następuje autoryzacja transakcji.

Czy dane w trakcie zawierania transakcji są szyfrowane?
Tak. Aby transakcja była bezpieczna, transmisja, w trakcie której przesyłane są Twoje dane musi być zaszyfrowana. Jeżeli na ekranie, na dolnym pasku przeglądarki internetowej pojawi się zamknięta kłódeczka oznacza to, że takie szyfrowanie zostało zastosowane. Najbezpieczniejsze metody szyfrowania z jakimi możesz się spotkać to skróty SSL 128 i SET.

Co to jest Autoryzacja?
Proces sprawdzania czy na rachunku posiadacza karty znajdują się wystarczające środki na dokonanie transakcji. Pozytywna autoryzacja redukuje dostępne saldo posiadacza karty i blokuje środki na poczet płatności. Autoryzacja w rzeczywistości nie polega na potrąceniu środków z konta posiadacza karty. Potrącenie następuje dopiero w momencie rozliczenia transakcji.

Co to jest Autoryzacja on-line (w czasie rzeczywistym)?
Autoryzacja przeprowadzona w trakcie dokonywania zamówienia przez posiadacza karty. O jej wyniku od razu powiadamiany jest zarówno posiadacz karty jak i sklep internetowy średnio kilkanaście sekund po wysłaniu transakcji do autoryzacji przez posiadacza karty.

Co to jest Bank Obsługujący?
Bank biorący udział w procesie autoryzacji kart płatniczych, który umożliwia rozliczenie transakcji dokonanej przy użyciu karty z wydawcą karty, a w efekcie z posiadaczem karty.

Co to jest Chargeback?
Jest to zwrot pieniędzy z konta sklepu na konto posiadacza karty pobranych wcześniej na podstawie pozytywnej autoryzacji transakcji. Chargeback dokonywany jest na wniosek wystawcy karty lub posiadacza karty, gdy reklamują oni przeprowadzoną transakcję.

Co to jest SSL (Secure Sockets Layer)?
Jest to internetowy protokół szyfrowania wszystkich przesyłanych danych (takich jak dane osobowe podawane w formularzach na stronach internetowych). SSL umożliwia na przykład bezpieczne połączenie przeglądarki internetowej internauty z serwerem sklepu internetowego.

Co to jest 3D Secure (3DS)?
Jest to nowa technologia podnosząca poziom bezpieczeństwa przy transakcjach internetowych, przez jednoznaczną identyfikację posiadacza karty za pomocą specja lnego hasła, wpisywanego przez posiadacza karty w trakcie finalizowania transakcji.

Czy ja mam takie hasło?
Aby otrzymać hasło do transakcji internetowych należy zwrócić się do banku, który wydał kartę. Jeżeli jest on ogniwem systemu 3DS umożliwi nam otrzymanie takiego hasła.

Jakie karty obejmuje system 3DS?
System 3DS został stworzony przez Visa Int. oraz MasterCard Int. i obejmuje karty wydane przez te właśnie organizacje. Funkcjonuje on pod nazwami handlowymi: "Verified by Visa" i "MasterCard SecureCode".

Czy muszę wystąpić o nową kartę w banku?
Raczej nie, natomiast decyzję o tym podejmuje bank wystawca karty.

Czy 3DS obejmuje również karty Visa Electron i Maestro?
Tak. Organizacje firmujące te karty tak zaprojektowały system, aby można było wykorzystać również te karty, niemniej jednak to bank wystawca karty decyduje o tym, czy można będzie nimi płacić przez internet czy też nie.

Czy system ten dotyczy wszystkich transakcji we wszystkich sklepach?
Nie, system 3DS został stworzony wyłącznie do obsługi transakcji w internecie. Nie można go wykorzystać przy transakcji dokonywanej w tradycyjnym sklepie czy też przez telefon.

Czym różni się transakcja dokonana z wykorzystaniem systemu 3DS od zwykłej transakcji internetowej?
Przed właściwą autoryzacją zostanie wyświetlone okienko pop-up banku wystawcy karty. Należy w nim wpisać hasło oraz zaakceptować kliknięciem. Wraz z pozytywną weryfikacją hasła, rozpoczyna się weryfikacja samej transakcji (sprawdzenie czy na rachunku karty znajdują się wystarczające środki na pokrycie kwoty transakcji, czy karta jest ważna, czy nie jest zastrzeżona).

Czy transakcje 3DS są bezpieczniejsze od zwykłych transakcji internetowych?
Tak. Każdy, kto zdobędzie nielegalnie numer karty i datę jej ważności, bądź też samą kartę, nie będzie mógł dokonać transakcji w internecie nie znając hasła. Natomiast każda transakcja potwierdzona hasłem, będzie traktowana przez bank jako transakcja dokonana przez prawowitego posiadacza karty. Podobnie jak ma to miejsce przy transakcjach dokonywanych przy użyciu numeru PIN.
 

Koszty przesyłki

Koszt przesyłki jest uzależniony od sposobu dostarczenia.

Przesyłka wysłana przez Pocztę Polską
przy płatności przy odbiorze wynosi 14,00 zł
przy płatności przelewem (z góry) wynosi 10,00 zł

Koszt wysłania przesyłki przez firmę kurierską UPS
przy płatności przy odbiorze wynosi 16,00 zł
przy płatności przelewem (z góry) wynosi 12,00 zł

Koszt wysyłki InPost - 9zł
wysyłka InPost realizowana jest tylko w przypadku płatności online.

Odbiór z Księgarni jest bezpłatny.

Przesyłka GRATIS!
Dla klientów dokonujących zakupów online w naszej księgarni przy zamówieniu
- powyżej 50 zł promocja wysyłka za pomocą InPost tylko 5zł
- powyżej 100 zł wysyłka za pomocą InPost i Poczta Polska GRATIS
- powyżej 120 zł wysyłka za pomocą UPS GRATIS

Promocja obowiązuje tylko na terenie kraju. W przypadku wyboru płatności "za pobraniem" każdorazowo doliczamy kwotę 4 zł.
 

Czas wysyłki

Sklep Internetowy ksiegarnia.bellona.pl ponad 90% zamówieni przygotowuje już następnego dnia do wysyłki. Poniżej znajdziecie Państwo deklarowany czas w jakim nasi partnerzy od momentu odbioru dostarczą ją do Państwa:

- za pośrednictwem Poczty Polskiej (przesyłka ekonomiczna): ok. 3-4 dni roboczych
- za pośrednictwem Poczty Polskiej (przesyłka priorytetowe): ok. 2- 3 dni roboczych
- za pośrednictwem kuriera UPS: w 48 godzin - z pominięciem soboty i niedzieli
- w Paczkomacie InPost (dostawa towaru do wybranego Paczkomatu): w 72 godziny
- odbiór osobisty w księgarni: 1 dzień roboczy (prosimy o indywidualne umówienie się z obsługą księgarni stacjonarnej e-mail: ksiegarnia@bellona.pl);

- E-booki znajdą się na Państwa Wirtualnej Półce na Koncie Klienta zaraz po dokonaniu zapłaty



 

Reklamacje

W przypadku reklamacji prosimy o pilny kontakt z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ksiegarnia@bellona.pl, a następnie przesłanie towaru podlegającego reklamacji wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem reklamacji na adres:
Dział Realizacji Zamówień
Księgarnia Historyczno-Wojskowa Bellona SA
Plac Europejski 3 (dawniej ul. Grzybowska 77)
00-844 Warszawa
z dopiskiem: "reklamacja"

Pobierz formularz



Reklamacje są realizowane w przypadku stwierdzenia defektu książki lub uszkodzenia przesyłki w czasie transportu.
W przypadku, gdy Klient odeśle reklamowany towar, Sklep zwróci mu koszt nadania takiej przesyłki na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu

W przypadku wątpliwości prosimy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta
tel. (22) 45 70 306, (22) 45 70 302, (22) 45 70 378, fax (22) 652 27 01
e-mail: ksiegarnia@bellona.pl
 

Czas wysyłki

Wysyłka zagraniczna realizowana jest na podstawie indywidualnych ustaleń klienta z Biurem Obsługi Klienta lub za pomocą standardowych przesyłek realizowanych przez Pocztę Polską.

Zamówione książki mogą zostać dostarczone drogą morską, lądową lub lotniczą.

W krajach Unii Europejskiej średni czas oczekiwania wynosi :
- za pośrednictwem Poczty Polskiej (przesyłka ekonomiczna): ok. 5-7 dni roboczych
- za pośrednictwem Poczty Polskiej (przesyłka priorytetowa): ok. 3- 5 dni roboczych
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta e-mail: tel. + 48 (22) 45 70 306, +48 (22) 45 70 302, +48 (22) 45 70 378, fax +48 (22) 652 27 01
e-mail: ksiegarnia@bellona.pl




 

Koszty przesyłki

Wysyłka zagraniczna realizowana jest na podstawie indywidualnych ustaleń klienta z Biurem Obsługi Klienta lub za pomocą standardowych przesyłek realizowanych przez Pocztę Polską.
Koszty przesyłki są uzależnione są od jej wagi, wartości zamówionych książek, jak i sposobu jej dostarczenia. Kwoty w walutach PLN, USD i EURO wyliczają się automatycznie i wyświetlają się na stronie internetowej.
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta e-mail: tel. + 48 (22) 45 70 306, +48 (22) 45 70 302, +48 (22) 45 70 378, fax +48 (22) 652 27 01
e-mail: ksiegarnia@bellona.pl
 

Reklamacje

W przypadku reklamacji prosimy o pilny kontakt z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ksiegarnia@bellona.pl, a następnie przesłanie towaru podlegającego reklamacji wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem reklamacji na adres:
Dział Realizacji Zamówień
Księgarnia Historyczno-Wojskowa Bellona SA
Plac Europejski 3 (dawniej ul. Grzybowska 77)
00-844 Warszawa
z dopiskiem: "reklamacja"

Pobierz formularz



Reklamacje są realizowane w przypadku stwierdzenia defektu książki lub uszkodzenia przesyłki w czasie transportu.
W przypadku, gdy Klient odeśle reklamowany towar, Sklep zwróci mu koszt nadania takiej przesyłki na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu. Prosimy o wybranie możliwie najtańszej formy przesyłki dostępnej dla klienta.

W przypadku wątpliwości prosimy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta
tel. +48 (22) 45 70 306, + 48 (22) 45 70 302, +48 (22) 45 70 378, fax +48 (22) 652 27 01
e-mail: ksiegarnia@bellona.pl
 

Ochrona danych osobowych

Dokładamy wszelkich starań, aby mogli się Państwo czuć bezpiecznie, korzystając z naszej strony. Wszelkie dane osobowe dotyczące zamówień są trzymane w oddzielnej bazie, do której dostęp mają tylko uprawnieni pracownicy naszej firmy. Żadne dane nie są udostępniane osobom trzecim. W szczególności Państwa adres e-mail także nie zostanie nikomu udostępniony. Z naszej firmy nie dostaną państwo żadnych niezamawianych informacji reklamowych. Płatności kartą obsługiwane są w całości przez firmę eCard. Nasza firma nie ma dostępu do żadnych danych dotyczących państwa kart kredytowych.

Pliki Cookies

W księgarni internetowej http://ksiegarnia.bellona.pl zwanej dalej Księgarnią stosuje się tzw. cookies, tj. informacje zapisywane przez serwery na urządzeniu końcowym użytkownika. Informacje te serwery mogą odczytać przy każdorazowym połączeniu się z tego urządzenia. Pliki cookies stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu internetowego. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
- dostosowania zawartości Księgarni do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika serwisu internetowego i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb,
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
- utrzymania sesji użytkownika posiadającego konto, dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,

Zazwyczaj oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika Księgarni internetowej. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej. Niedokonanie zmiany ustawień w zakresie cookies oznacza, że będą one zamieszczone w urządzeniu końcowym użytkownika, a tym samym będziemy przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji.

Wyłączenie stosowania cookies spowoduje utrudnienia w korzystaniu z Księgarni w szczególności zakupów i operacji wymagających logowania. Wyłączenie opcji przyjmowania cookies nie powoduje natomiast braku możliwości czytania lub oglądania treści zamieszczanych na stronie Księgarni.

Pliki cookies mogą być zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika Księgarni, a następnie wykorzystywane przez współpracujące z Belloną firmy badawcze.

Więcej o ciasteczkach możesz przeczytać na http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko
 

Pytania

W celu uzyskania odpowiedzi na szczegółowe pytania lub pomocy zachęcamy do konkatów z Biurem Obsługi Klienta. Biuro czynne jest w godzinach 10-18.00 w dni robocze. tel. +48 22 45 70 306, + 48 22 45 70 302, +48 22 45 70 378, fax +48 22 652 27 01 e-mail: ksiegarnia@bellona.pl W przypadku problemów technicznych z funkcjonowaniem strony prosimy o kontakt z działem technicznym drogą e-milową: serwis@bellona.pl Sugestie dotyczące księgarni internetowej prosimy przesyłać na e-mail: ksiegarnia@bellona.pl